Dana 19.04.2016. godine na Univerzitetu Singidunum u Beogradu održano je predavanje kompanije “Endava” pred najboljim studentima Fakulteta za računarstvo i informatiku sa Univerziteta Sinergija Bijeljina i Univerziteta Singidunum.
Predstavnici kompanije “Endava” upoznali su studente sa najaktuelnijim tehnologijama i njihovom primjenom u praksi. Takođe, pokazali su kako izgleda raditi u jednoj savremenoj softverskoj kompaniji. Povodom ostvarene saradnje između “Endave” i naša dva Univerziteta, studenti su pozvani da se prijave za obavljanje plaćene stručne prakse u prostorijama kompanije. Praktikanti će biti uključeni u rad na izuzetno zanimljivim i perspektivnim projektima, mogu dobiti priliku za zaposlenje, kao i mogućnost da otputuju u inostranstvo.
“Endava” je kompanija koja se bavi razvojem softvera, sa preko 2500 zaposlenih, kancelarijama u Njujorku, Atlanti, Nju Džerziju, Londonu, i Frankfurtu i šest razvojnih centara u Rumuniji, Moldaviji, Makedoniji i Srbiji. Od osnivanja 2000. godine, “Endava” pomaže nekim od najvećih svjetskih brendova u oblasti finansija, osiguranja, telekomunikacija, medija, tehnologije i maloprodaje da se transformišu i da kreiraju vrijedno, savremeno, prilagodljivo poslovanje.
Predstavnici kompanije “Endava” upoznali su studente sa najaktuelnijim tehnologijama i njihovom primjenom u praksi. Takođe, pokazali su kako izgleda raditi u jednoj savremenoj softverskoj kompaniji. Povodom ostvarene saradnje između “Endave” i naša dva Univerziteta, studenti su pozvani da se prijave za obavljanje plaćene stručne prakse u prostorijama kompanije. Praktikanti će biti uključeni u rad na izuzetno zanimljivim i perspektivnim projektima, mogu dobiti priliku za zaposlenje, kao i mogućnost da otputuju u inostranstvo.
“Endava” je kompanija koja se bavi razvojem softvera, sa preko 2500 zaposlenih, kancelarijama u Njujorku, Atlanti, Nju Džerziju, Londonu, i Frankfurtu i šest razvojnih centara u Rumuniji, Moldaviji, Makedoniji i Srbiji. Od osnivanja 2000. godine, “Endava” pomaže nekim od najvećih svjetskih brendova u oblasti finansija, osiguranja, telekomunikacija, medija, tehnologije i maloprodaje da se transformišu i da kreiraju vrijedno, savremeno, prilagodljivo poslovanje.