Kancelarija za obezbjeđenje kvaliteta koordiniše rad stručnih tijela i ima odgovornost za blagovremeni protok informacija i provođenje različitih aktivnosti u cilju kontinuiranog unapređenja kvaliteta.
Univerzitet Sinergija je trajno opredjeljen da stalno unapređuje i razvija kvalitet svog rada na studijskim programima koje izvodi. Radi ostvarivanja ciljeva visokog obrazovanja, Univerzitet utvrđuje politiku, donosi strategiju obezbjeđenja kvaliteta, postavlja dugoročne i kratkoročne ciljeve, utvrđuje mjere za obezbjeđenje kvaliteta, donosi akcione planove za sprovođenje strategije i obrazuje Komisiju za obezbjeđenje kvaliteta.
Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta objavljuje se na način dostupan akademskom osoblju i studentima Univerziteta. Senat Univerziteta obrazuje posebna tijela za sprovođenje postupka samovrednovanja, definiše njihov sastav, djelokrug, dinamiku i način rada.
Samovrednovanje i ocjenjivanje kvaliteta Univerziteta, u pravilu, izvodi se jednom godišnje, na kraju kalendarske godine, a po potrebi može se izvoditi i za akademsku godinu na zahtjev nadležnih organa.
Ciljevi samovrednovanja i ocjene kvaliteta
- izrada sveobuhvatnog izvještaja o stanju kvaliteta na Univerzitetu,
- obezbjeđenje uslova za spoljašnju evaluaciju,
- priprema Univerziteta za proces akreditacije,
- doprinos izradi i reviziji strateških dokumenata Univerziteta.
Samovrednovanje i ocjena kvaliteta sprovodi se u skladu sa propisima.
Kontakt osoba
Prof. dr Milorad Janković
Rukovodilac kancelarije